Brunssum is een fijne stad

Dat zo te houden betekent: de mouwen opstropen. Daarvoor is een krachtdadig gemeentebestuur nodig, met oog en zorg voor iedereen en bouwend aan een mooie toekomst.

Voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 gaan we als VVD Brunssum opnieuw voor een goed verkiezingsresultaat. Veel enthousiaste Brunssumse VVD’ers maken zich hard voor herkenbare thema’s zoals veiligheid & leefbaarheid, maatwerk voor kwetsbaren en een gezonde leefomgeving. We gaan voor passende woningbouw, een bruisend centrum, een krachtige economie met en voor ondernemers. En uiteraard een bloeiend verenigingsleven.

En we “scoren” voor Brunssum; (jongeren-)overlast is aangepakt, de overkapping van het openluchttheater is nagenoeg gerealiseerd en verenigingen en ondernemers worden goed ondersteund in coronatijd.

Wij blijven openstaan voor nieuwe ideeën.

Zo houden wij de partij fris en actueel. Doe je mee? Word dan nu lid van de VVD Brunssum en doe met ons mee!

Lid worden? Ga naar https://www.vvd.nl/word-lid