Dag van de ondernemer

24 november 2021

Vrijdag 19 november was de dag van de ondernemer. Een dag die we als Brunssumse VVD niet zomaar voorbij wilde laten gaan. Nog steeds leven we namelijk in een bijzondere tijd. Dat vraagt ontzettend veel van iedereen en zeker van ondernemers.  Graag wilden wij hen dan ook bedanken voor al het harde werk, de flexibiliteit en het vermogen om te kunnen omdenken in deze moeilijke tijd. De Brunssumse VVD is blij en trots op de vele uiteenlopende, creatieve en innovatieve ondernemers die hier te vinden zijn.

We realiseren ons dat het geen gemakkelijke tijd was en ook de komende tijd heel uitdagend blijft. Daarom blijven wij ons hard maken voor onze Brunssumse ondernemers. Hiervoor hebben wij in de afgelopen anderhalf jaar al diverse initiatieven genomen, denk aan het kwijtschelden van de precariobelasting, het bieden van extra terrasruimte voor ondernemers en de nadrukkelijke steun voor de ons Brunssum cadeaukaart.  Daar waar mogelijk kunnen jullie dan ook op de Brunssumse VVD rekenen. Nu en in de toekomst.

Speciale bezoekjes hadden we dit jaar ook en wel voor de volgende ondernemers:

OCB Brunssum
De ondernemersvereniging van de Kerkstraat
De kartrekkers die samen met man en macht proberen overeind te blijven en tegelijkertijd ook proberen om er een gezellige straat van te maken! “KOOP LOKAAL en samen met alle burgers van Brunssum blijven zij er iets moois van maken”. Dat verdiende wat ons betreft juist nu wat extra aandacht.

Business in Brunssum
De brede ondernemersvereniging van Brunssum. Zij geven in hun uitingen nadrukkelijk aan: “Als je samen bent doe je het niet alleen” en zo is het ook. Als Brunssumse VVD juichen en ondersteunen wij de samen gedachte ontzettend. Graag zette wij dan ook deze mooie ondernemersvereniging, waar je je als startende of als bestaande ondernemer bij kunt aansluiten, in de spotlight. Voor meer info, kijk op: businessinbrunssum.nl

BijHoen / MIJNMARKETING.COM
Al jaren een begrip in Treebeek. Eerst vanuit de fitness en welness, maar inmiddels veel meer dan dat. Zo is Jimé Hoen gestart met het bedrijf mijnmarketing.com. Een bedrijf dat de marketing en communicatie van andere ondernemers nadrukkelijk versterkt. Jimé heeft mijnmarketing tot een groot succes gemaakt. Zo won zijn onderneming ook dit jaar weer de FD Gazelle award van het financieel dagblad. De award wordt uitgereikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Een echte topprestatie dus en zeker een bloemetje waard!

En verder? Waar wil de Brunssumse VVD naartoe?
Al jaren zien we in Brunssum op veel plaatsen de leegstand helaas steeds groter worden en zien we steeds meer kleine ondernemers verdwijnen.
We willen, nee we moeten als Brunssum hier iets mee.
Al lang strijden we voor het weer opnieuw laten “bruisen” van Brunssum.
Want “als we de (kleine) ondernemers helpen we indirect ook de rest van onze gemeenschap”
En dat staat hoog op onze agenda de aankomende 4 jaar.

Kijk voor meer gedetailleerde informatie ook naar ons verkiezingsprogramma. Onder het kopje een bloeiende lokale economie hebben we onze ideeën concreet uitgeschreven.