Verkiezingsprogramma 2022-2026.

Brunssum, samen vooruit! Dat is de slogan van de Brunssumse VVD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022-2026. Drie woorden die voor ons samenvatten waar we de komende jaren de focus op willen leggen.

In dat opzicht mag Brunssum, onze prachtige gemeente waar we het steeds weer voor doen, als startpunt natuurlijk niet ontbreken. Een gemeente met een sterk sociaal fundament, een bloeiend verenigingsleven en nog veel kansen die benut kunnen worden.
Samen heeft voor ons een meervoudige betekenis. Allereerst verwijst het naar jou, de Brunssummer die ook graag wilt dat Brunssum elke dag weer een beetje mooier wordt, maar ook naar de andere politieke partijen met wie wij graag op een constructieve wijze willen samenwerken om daadwerkelijk resultaten te behalen, alsook naar de onderlinge samenwerking binnen de partij. Door dat goed te doen, willen wij zoveel als mogelijk informatie in Brunssum ophalen en vertalen naar keuzes die wij als Brunssumse VVD maken. Daarbij kijken wij vooruit. Blijven hangen in het verleden brengt onze gemeente namelijk niet verder. Met een gezonde dosis optimisme kijken en werken wij dan ook aan een gezonde toekomst!

Benieuwd wat de Brunssumse VVD nog meer wilt bereiken?
Bekijk dan hier het gehele verkiezingsprogramma 2022-2026.

Meedoen met de
VVD?