Maak kennis met #12: Roger Roex.

Haansberg.

Mijn naam is Roger Roex, 54 jaren jong en nog redelijk sportief. Geboren op de Rumpenerstraat 54 (naast bakkerij Smeets) in Brunssum. Daar ben ik ook opgegroeid. Op mijn 18e samen met mijn ouders naar de Ridder Hoenstraat verhuisd.

Nu woon ik samen met mijn vrouw Belinda al sinds 2000 met op de Karel Doormanstraat in de wijk Haansberg naast onze lijsttrekker Jaimy van Dijk.

Momenteel werk ik als docent Natuurkunde en Scheikunde op het Sophianum in Gulpen. Hiervoor heb ik vele jaren met veel plezier op het Romboutscollege in Brunssum gewerkt als docent. Helaas is deze school niet meer, een groot verlies voor Brunssum en de jeugd van Brunssum in mijn ogen.

In het verleden was ik echt een sportfanaat. Ik heb gevoetbald voor de verenigingen Limburgia, BSV en Langeberg en in de zaal voor Kabouter uit Hoensbroek. Mijn handbal kwaliteiten heb ik laten zien bij BSV en HV Brunssum. Tegen een tennisbal geslagen bij MED en LTC Brunssum. Tegenwoordig ligt de lat wat lager en trap ik een balletje bij de veteranen van BSV/Limburgia. In de winter vind ik het heerlijk om een week de sneeuw op te zoeken en lekker op de lange latten alle kleuren pistes af te zoeven.

Ik doe mee met de verkiezingen omdat ik vind dat er een nieuwe frisse wind door de raad van Brunssum zou moeten waaien. Daarin zou SAMENWERKEN de nieuwe trend moeten zijn. Samen ervoor zorgen dat het centrum aantrekkelijk is voor de kleine ondernemer en het winkelend publiek, de straten veilig zijn voor alle burgers en dat de jeugd een kans krijgt om op een fijne manier op te groeien in een kansrijk Brunssum.

Stemmen…..Lijst 3: VVD # 12 Roger Roex