Heb je een vraag
voor onze fractie?

Stuur een e-mail naar
mail@vvdbrunssum.nl

Maak kennis met #11: Jeffrey Leunissen.

Noord.
Mijn naam is Jeffrey Leunissen, 31 jaar oud. Opgegroeid op de Langeberg en inmiddels wonende op de Koningsstraat in Brunssum. Toch ben ik nog veel op de Langeberg te vinden. Vooral bij SV Langeberg, waar ik trainer ben van de jongeren onder 17. Na eerst jarenlang bij de club te hebben gevoetbald, vind ik het mooi nu op deze manier verbonden te zijn.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij SL Installaties. Mijn vrije tijd besteed ik graag aan carnavalsactiviteiten. Zo ben ik al sinds de oprichting betrokken bij Carnaval-Radio.nl. Samen met vier carnavalsvrienden organiseer ik bovendien Koning Carnaval op carnavalszondag. Een gratis evenement voor jong en oud op het Lindeplein. Tevens zouden jullie me zomaar tegen kunnen komen als onderdeel van Dj-duo Sunshine ☀️. Een uit de hand gelopen hobby samen met mijn vriend Didier Derks, maar wel een gezellige hobby.

Binnen de politiek ga ik mij hard maken voor een goed accommodatiebeleid. Onze verenigingen moeten namelijk weten waar zij aan toe zijn. Te vaak bestaat hierover onduidelijkheid of zijn budgetten niet geregeld. Dat kan echt anders!

Vind jij dat ook belangrijk? Kies dan 16 maart #11 Jeffrey.