De Brunssumse VVD.

De Brunssumse VVD is al tientallen jaren stevig gevestigd in de Brunssumse politiek. In die jaren hebben wij altijd vol enthousiasme op een gedegen wijze onze mooie gemeente Brunssum bestuurd.

Om dat goed te doen, staat de Brunssumse VVD echt midden in de Brunssumse maatschappij. Veel van onze (fractie-)leden zijn dan ook actief in het verenigingsleven, een van de sportclubs en/of ondernemersnetwerken.

Daardoor weet de Brunssumse VVD wat er binnen Brunssum speelt en kunnen wij hierop snel inzetten als dat nodig is. Met regelmaat komt de club namelijk bij elkaar om de Brunssumse actualiteit te bespreken. Dan doen wij met leden maar ook via openbare fractievergaderingen waar iedere Brunssummer haar/zijn inbreng kan geven.

Graag meer informatie over de huidige mensen binnen de Brunssumse VVD?

Bekijk dan hier onze zittende fractie:

En hier onze kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022

Vragen kunnen bovendien altijd aan ons gesteld worden.
Hiervoor hebben we dit contactformulier ingericht

Meedoen met de
VVD?